RickardK Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Hej!har en ledarmatur på ingång och behöver montera den temporärt på mitt nuvarande akvarium innan jag byter senare under våren. min tanke är att försöka fixa något i stil med "spider mounts" från pacific sun: http://www.pacificsunusa.com/product/spider-mountKan dock inte använda dessa rakt av pga tapparna som sticker upp och inte passar i armaturen. Min fråga är om nån van DIYare kan komma på något alternativ som liknar det här som är hyffsat lätt att fixa?/Rickard Citera
_Manne_ Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Två brädbitar som bara rampen kan ligga på..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
RickardK Postat 24 mars 2014 Författare Postat 24 mars 2014 Hmm helt klart enklast... Får nog bli den lösningenSent from my Nexus 4 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Jag har det så... Tillsvidare.. Har en tanke med spidermount men med ett expasionsbeslag som gör att man kan skjuta bak rampen ca 15cm för att komma i karet vid behov..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.