Gå till innehåll

Val av ledramp till nya karet


Boråsarn

Rekommenderade inlägg

Har försökt läsa mej till vad som skulle passa mej bäst men blir inte ett dugg klokare :)

karet som är beställt är ett 50x55x55 lxbxh med coast to coast avrinning 10 cm från bakrutan.

inriktningen på karet kommer bli sps/lps och har kikat på både radion gen3 samt razor nano

tycker om att stödja våra svenska butiker så kom gärna med andra förslag som finns att få tag på inom rikets gränser, samt för och nackdelar med de ramperna jag nämnt :)

mvh Henkka

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Med en radion g3 lär du få ljus så det ricker till. Ett annat alternativ är ju Pacific sun Smt likt den manne köpte till sin kub. Finns ju även ps triton s. Kostar samma som radion. Jag personligen skulle välja PS då de inte har de vita floderna som radion har som man ofta ändå dimmar ner.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Med en radion g3 lär du få ljus så det ricker till. Ett annat alternativ är ju Pacific sun Smt likt den manne köpte till sin kub. Finns ju även ps triton s. Kostar samma som radion. Jag personligen skulle välja PS då de inte har de vita floderna som radion har som man ofta ändå dimmar ner.

Får ta och kika på den en sväng :)

ju ju fler alternativ som dyker upp desto trevligare! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu haft min radion i ett par dagar och jäklar vilket gott ljus och schyssta inställningsmöjligheter :) längtar tills man får hem det nya karet och hoppas att glasmästaren kan skynda sej lite :)

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...