Ulf Sandberg Postat 7 maj 2014 Postat 7 maj 2014 Då det inte kommit in någon akvarist som velat lägga till sig på kartan ännu hoppar jag över idén med att ha de som har sånt hemma för stunden. Om fler akvarister lägger till sig kan jag ju alltid lägga in informationen om det där. Men sparar den i mitt arkiv för tokbra ideer som folk bara inte fattat ännu Synd!Jag tycker idén är kanon. Lägg dessutom till en genväg till akvaristens tråd här på guiden. Du får gärna lägga till mig även om bygget inte riktigt är färdigt för visning än.mvhUffe Citera
Manks Postat 7 maj 2014 Författare Postat 7 maj 2014 Ulf: Enda sättet för mig att hålla koll på vad som ska in och inte är via ett mail till torstenhultqvist26@gmail.com med bifogad info om vad du vill ska stå där. Folk skriver på andra forum, facebook mm till mig och det blir en enda röra om jag ska ha det på något annat sätt, jag hoppas du har överseende med det. Jag och reuben finns med där än så länge så kan du se vad vi skrivit Vänliga hälsningar /Torsten med crew. Citera
Manks Postat 17 augusti 2014 Författare Postat 17 augusti 2014 Kanske dags att peta upp den här under "nya inlägg" då den annars kanske faller i glömska Citera
Manks Postat 8 april 2015 Författare Postat 8 april 2015 Har uppdaterat www.saltvattenskartan.se lite, men skulle uppskatta om ni mailade fler butiker om det finns samt om ni ser några felaktigheter. obs MAILA TILL ADRESSEN SOM ÄR ANGIVEN PÅ DEN SIDAN (INTE PM HÄR) Citera
Manks Postat 8 april 2015 Författare Postat 8 april 2015 Kan tillägga att det är fritt fram för privatpersoner att lägga till sig också genom att maila e-postadressen. Finns ett par upplagda redan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.