Kattmat Postat 26 september 2005 Postat 26 september 2005 Okej. Jag har börjat få lite hum om allting nu.Men vad behöver jag till att börja med?Värmare och cirkulationspump har jag. Skummarehar jag fattat det som att man kan vänta lite med tillsekonomin tillåter.Så det är väl levande sten, och ett test-kit.Problemet är att den levande stenen som finns i butikär sjukt dyr, så är det nån som har att säljaså kontakta gärna mig.Akvariet är på ca 300 liter.Vad behöver jag mer?(Har läst genom gamla diskussioner och lärt mig en heldel matnyttigt) Citera
jojjen Postat 26 september 2005 Postat 26 september 2005 Här är en liknande trådhttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=8065 Citera
Kattmat Postat 26 september 2005 Författare Postat 26 september 2005 Tack. Den hade jag faktiskt missat.Mitt största problem just nu är att jag intekan få tag i LS som ligger i min prisklass.Jag behöver ju ett antal kg.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.