Guest Gäst Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Vad är det för prisintervall på lägre djur?Indelning av grupper: Stenkoraller, Läderkoraller, Mjukkoraller, Räkor, SnäckorHoppas ni förstår min fråga?__________________//Masse90 Salta Liter Citera
Guest Gäst Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Det är nog olika beroende på vart du köper och även om du köper på samma ställe så kan det skilja från sändning till sändning. Det är även skillnad på vad för sort det. Jag köpte en dansar räka för 55:- och en eld räka tror jag kostade 110:- så det är en ganska stor fråga det där. Lite förstort jobb att kolla upp priser på olika ställen,sorter, mm. för att kunna svara på och även ifall man gjorde det så kan detändras.Hoppas det var nån hjälp -dp- Citera
Guest Gäst Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Jag menade mer riktpriser__________________//Masse90 Salta Liter Citera
Guest Gäst Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Kan du ge ett exempel på vad du vill ha så kanske någon kan rätta till priserna efteråt?__________________MVH Samuel - Läst mycket som KAN vara rätt men vet väldigt lite som ÄR rätt. Citera
Guest Gäst Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Uppåt finns inga gränser...Lägsta tänkbara kan väl varaStenkorall = 200krMjuk/läder = 100krRäka= 100krSnigel= 30krEn grov uppskattning bara... och billigast är inte alltid bäst. Ibland finns det en anledning till att det är billigt... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.