Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Hej!jag har köpt en putsar räka. Sedan köpte jag en till men vi var så förvånade för att den nya var ute nästan hela tiden och den gamla satt i sinn håla. Vad kan det bero på? Citera
Andreas_Lindholm Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Hej! Jag har 2 st putsarräkor som jag köpte vid olika tillfällen. Den nya tog en skyddad plats några dagar, ömsade skal och började sedan komma fram lite mera vid matning. Nya miljö och clownfiskar skrämde räkan antar jag. Nu bär de rom regelbundet, putsar mina händer när jag pillar i akvariet. Stänger jag av pumpen så att pelletsen ligger i ytspänningen simmar de upp och ner vid ytan. Vad har ni för akvarium? Fiskar? Andra djur?mvh ante Citera
Ellebelle02 Postat 12 augusti 2014 Författare Postat 12 augusti 2014 Jag har inga fiskar än jag har bara två räkor, en sjöstjärna, fem eremiter, åtta sniglar och en krabba som jag har gillrat en fälla för tror det är en pansarkrabba. Fick med den i ls. Citera
Andreas_Lindholm Postat 12 augusti 2014 Postat 12 augusti 2014 Hej! Låter som en fin städpatrull Krabban gör du nog rätt i att ta bort...mvh ante Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.