Ellebelle02 Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Tja!jag undrar lite om bispinosa, hur strofer ska man ha som minst och sådant om den är revsäker och lätt? Jag skulle vara riktigt tacksam om jag fick några tips om den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Strofer* stort, sorry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 jag hade en bispinosa i mitt rsm130 och det funkade bra. Den rörde aldrig några koraller men man kan aldrig va riktigt 100 när det gäller dvärgkejsare. Ska väl va en av dom säkrare i alla fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Ok, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltatrox Postat 14 augusti 2014 Dela Postat 14 augusti 2014 Man kan säja så här :Så länge man matar den mätt så går det oftas bra.Men om du vill hålla dinna näringsämnen låga uta kol tillskott så kan det bli svårare.Hade min i ca 1 år utan problem. Men så fort jag börja mata mindre så va han på minna sps:er.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltatrox Postat 14 augusti 2014 Dela Postat 14 augusti 2014 Man kan säja så här :Så länge man matar den mätt så går det oftas bra.Men om du vill hålla dinna näringsämnen låga uta kol tillskott så kan det bli svårare.Hade min i ca 1 år utan problem. Men så fort jag börja mata mindre så va han på minna sps:er.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ellebelle02 Postat 15 augusti 2014 Författare Dela Postat 15 augusti 2014 Ok, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.