Gå till innehåll

Zetlight Nano ZN1702 LEDbelysning


Axxe

Rekommenderade inlägg

Fick precis hem en sådan :)

Kör en Aquael nano-reef på 20liter, belysningen ska vara mer optimerad för en 30liters kub, som jag redan beställt sen tidigare.

Montering busenkel som det bör vara när det är nano, medföljande handkontroll för funktioner känns kanske lite bräcklig men den gör sitt jobb.

Kanonljus jämfört med Aquaels medföljande lysrör med inbyggda sladdar. Del olika ljuslägena fungerar bra, åskvädret känns lite mer som show men molnläget känns helt ok. Dock har den ingen somhelst timerkontroll dessvärre, men man får vad man betalar för,

Jag hade innan kollat på en hel del olika varianter, t ex Razor, men priserna var rätt höga i förhållande vad hela nano-karet kostat,

Nu är det här kanske inte världens bästa belysning men till priset sett (795kr) så är det en fantastiskt bra uppgradering för ett nanokar. Jag är enormt nöjd trots att jag kör den i ett 20liters ist för 30liters som den rekommenderas till :)

Återkommer när jag bytt till 30liters, förhoppningsvis är jag lika nöjd då som nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...