Gå till innehåll

Nystart!!


saltishenke

Rekommenderade inlägg

Välkommen tillbaka!

Men hade jag haft dom pengarna att lägga så hade det defentivit inte blivit ett elos, ostabilbänk, totalt värdelös avrining, kass teknik, enda som va schysst va silikonlimningen samt osmolatorn, allt annat finns det andra tillverkare som göra betydligt bättre, till betydligt lägre pris!

Låt nån av dom som bygger akvarium i Sverige göra ett rimless i optiwhite, låt en möbelsnickare fixa en rejäl bänk, skaffa tips på teknik mm, och du kommer ha minst 20-30000:- över att lägga på innehåll, jämfört med vad ett elos 160 kostar, och deras belysningen ger jag inte mycket för, kanske funkar bra till ett sötvattenskar, men inte till ett saltvatten.

Bara ett tips!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar Andreas och Ken ! Du ha rätt Ken men jag gillar deras kar men kan även säga att jag idag varit i kontakt med Schuran OHG och kommer i nästa vecka få offert på ett 500liters kar från dom så än är inget skrivet i sten. Mer info kommer så fort jag har svar....Med vänlig hälsning,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...