Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Nybörjare på saltvatten och det myller av arter som finns därute :snurrig:. Haft karet igång i 1 vecka och följer allt med yttersta spänning! Jag har nu försökt söka mig till vad det är som växer på stenen men utan framgång, så nu frågar jag er erfarna medlemmar ;)

post-8589-14468934313069_thumb.jpg

post-8589-1446893431329_thumb.jpg

Postat
  • Författare

Sökte på ditt förslag och hamnade på en spansk sida, vad tror du om Clathrina clathrus?Spännande det här! :)

Spclaclas.jpg

Postat

Hej! Välkommen till en fin hobby! Vilken häftig svamp både till form och färg :) Jag har några svampar själv som jag fick med levande sten. Dina svampar ser riktigt fina ut :)

mvh ante

Postat
  • Författare

Tack, det är verkligen spännande! Jag sitter redan och stirrar på smålivet fast jag inte stoppat i varken koraller eller fiskar än :)

Har hittat en liten mussla, en snigel och några små sjöstjärnor plus rörmaskar. Väldigt roligt!!

MVh Frida

Postat

Jag sitter kvällstid då och då, lyser in i akv med en ficklampa när belysningen är släckt, ett helt annat liv i akvariet :) Fortfarande lika spännande med nya "upptäckter" :)

mvh ante

Postat

Samma här det är jättekul att sitta och titta med en ficklampa man hittar en massa invånare man inte ser på dagen:)

Jag hade med svampar förut i ett litet kar men dom dog tyvärr:(

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.