Andreas_Lindholm Postat 6 november 2014 Postat 6 november 2014 Min grabb kollar i lekia - katalogen och hittar en artemia kläckare med en enkel led belysning. Den kallas för aqua dragon och ser ut som ett litet plastakvarium. Lite komiskt att hitta en artemia-kläckare i en leksakskatalog he, he, he.mvh ante Citera
Admiral Postat 6 november 2014 Postat 6 november 2014 Hette sea monkeys för i tiden. Man fick salt och ägg. Liten plast behållare. Var grym på den tiden! Citera
hagbard Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Undrar om det är artemia? är det inte triops?(hästskoräka) Finns ett avsnitt i southpark när cartman köper dessa..slutade med att jag ramlade ur tv fåtöljen i skrattkramp Citera
Admiral Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Jag tänkte precis på den. Sea.... Menen av dom bättre avsnitten för dom som följer southpark. Citera
Andreas_Lindholm Postat 7 november 2014 Författare Postat 7 november 2014 Finns båda sorterna (triops och artemia) märkte jag efter lite googlande mvh ante Citera
Romland Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Vad på min brorsons kalas idag och han fick just detta. Efter att ha läst lite på kartongen så stod det att dom kan bli upp till 2 cm stora? är inte det väääldigt stort? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.