Sandrah Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 En genomskinlig korall som kommer ut från stenen och vecklar ut sig som en blomma, och när den blir rädd så försvinner den in i stenen och kommer sedan ut igen när inget är nära, den är fantastisk, men vad är det??jag och min sambo startade upp akvariet för bara en månad sedan och är helt och hållet nybörjare.bilder blir upp och ner, vet ej varför men den genomskinliga saken är i mitten av bilden inne i hålrummet Citera
Axxe Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Rörmask, trevliga filtrerare Välkommen till hobbyn. Citera
Sandrah Postat 19 november 2014 Författare Postat 19 november 2014 Tack vad är förmaken till för? Det ser inte ut som en mask hehe Citera
Sandrah Postat 19 november 2014 Författare Postat 19 november 2014 Tack vad är rörmasken till för? Citera
Axxe Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Själva masken är i stenen, det du ser är fångstarmarna som filtrerar vattnet på födopartiklar, i ett akvarium är det bra hjälp att hålla nere vissa värden. Citera
Sandrah Postat 19 november 2014 Författare Postat 19 november 2014 Tack så jätte mycket för svaret, kan masken förflytta sig så att den dyker upp någon annanstans på stenen? jag har också sätt massa små små små röda liknande saker som också kan dra ihop sig, är det så de ser ut från början eller är de röda något annat? Citera
Manks Postat 25 november 2014 Postat 25 november 2014 Rörmaskar de med. Finns mycket som lever på och i stenenPröva att lysa med en röd ficklampa på akvariet och stenen ett par timmar efter att akvariet är släkt när det stått kolmörkt ett tag. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.