soderro Postat 23 november 2014 Postat 23 november 2014 (ändrat) HejHar problem med mina knappar. Några "fäller" ut sig till hälften och några fäller inte ut sig alls. Vad kan det bero på? Har varit så här ett par veckor nu. Har tyvärr höga Ca värden, men det har inte påverkat knapparna tidigare.RobbanSkickas från min iPhone via Tapatalk Ändrat 23 november 2014 av soderro Citera
Lunkan Postat 23 november 2014 Postat 23 november 2014 Du har inget som är på och pillar på dem, någon fisk eller något annat? Jag hade grymma problem i våras, köpte en ny sten och fick med mig nakensnäckor, de livnärde sig på knapparna och förökade sig grymt. Citera
soderro Postat 23 november 2014 Författare Postat 23 november 2014 Tror inte det. Ska hålla lite extra koll de närmsta dagarna. Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
soderro Postat 26 november 2014 Författare Postat 26 november 2014 Nu börjar jag få lite panik. De flesta knapparna öppnar inte upp sig alls nu. Det trista är att jag har ca 200 - 300 polyper rastaknappar. Vore tråkigt om de dog:-(Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Christian_N Postat 26 november 2014 Postat 26 november 2014 Jag hade samma problem. Men jag flyttade mina till ett mindre strömt område i karet och lite mörkare och nu verkar dom ta sig igen. Citera
Hella42 Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Nu börjar jag få lite panik. De flesta knapparna öppnar inte upp sig alls nu. Det trista är att jag har ca 200 - 300 polyper rastaknappar. Vore tråkigt om de dog:-(Skickas från min iPhone via Tapatalkhur gick det? Jag har samma problem Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.