Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Hämtade två stycken Hepatus i fredags,5-6cm. De äter från levandestenen men bryr sig inte om sallad,tre sorter är nu prövade, maskrosor, flingor, artemia, mysis, vattenloppor. Brukar fiskar nonchalera så mycket god mat när de kommer? De är otroligt fina, har även släppt i en biaculeatus med guldränder. Min fru är numera helsåld på denna hobby, tänk vad en liten clownfisk kan göra nytta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Hepatus tillhör inte de kirurger som brukar vara svårflörtade när det gäller mat. Så länge de inte magrar av så är det nog ingen större fara dock. Mina är konstant feta och glada, de äter ALLT. Håll dock koll på vattenkvaliten. De kan vara väldigt känsla för vita prick. Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Glöm inte att jag har det nya käket du ska prova! Mina clovener älskar det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Vad är det för special mat du nämner Tommy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Det är frystorkade alger från Julian Sprung! Sorten heter Sea Veggies och verkar vara gjorda av av en alg (Porphyra yezoensis) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 10 januari 2004 Dela Postat 10 januari 2004 Tommy du kan väl ta med dig nästa gång du åker norrut , jag vill gärna köpa lite. jerker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.