Karin B Postat 12 mars 2015 Postat 12 mars 2015 Hej i solen Jag vet att jag läst någonstans på forumet om byte av fläkt till rsm men kan inte hitta det någonstans.Tror det stod något om en datorfläkt från Clas Olsson.Det låter som om min snart flyger ur huven. Någon som kan hjälpa mig med lite info?Mvh Karin Citera
flash Postat 12 mars 2015 Postat 12 mars 2015 Menar du kylfläkten eller fläkten för belysningen i kåpan? Citera
Karin B Postat 12 mars 2015 Författare Postat 12 mars 2015 Den som kyler belysningen.Den som blåser utMen skulle kanske behöva byta den som suger in luft också.Är det olika fläktar? Eller varför frågar du? Citera
flash Postat 12 mars 2015 Postat 12 mars 2015 Japp olika fläktar.www.biotedmarine.se har båda.Om du inte funkar även med andra fläktar i kåpan. Citera
flash Postat 13 mars 2015 Postat 13 mars 2015 Om du inte funkar även med andra fläktar i kåpan.Skall vara:Om du inte drar dig för att leta så funkar även andra fläktar med rätt parametrar/dimensioner i kåpan.Men köper du original så vet du att parametrarna är rätt=enklare lösning. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.