fredd Postat 9 april 2015 Postat 9 april 2015 Hejlägger in några bilder så jag kan se utvecklingen på detbebos av ett clarki par samt 5 turbosniglar 4 ermitkräftor en sandvändande sjöstjärnasamt en massa små kryp Citera
Pontus Enbom Postat 10 april 2015 Postat 10 april 2015 Jaklar vad snyggt☺Vilken Boyu är det, är det den med pc-ljus eller den med metal halogen? Är du nöjd med den? Problem med överhettning? Många frågor på en gången jag funderar på att köpa ett likadant. ☺ Citera
fredd Postat 11 april 2015 Författare Postat 11 april 2015 Hej tack,,det är det med PC ljusjag är mycket nöjd med det fungerar väldigt brahåller en konstant temp på 26 grader ,kör ett vatten byte varannan vecka växer så det knakar Citera
Pontus Enbom Postat 11 april 2015 Postat 11 april 2015 Roligt att se att bta trivs under pc! Var tanken att jag skulle köpa ett sånt där men jag fick vänta så länge på att få det så efter 7 månader😠 köpte jag ett juwel lido istället ☺ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.