Christian_N Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 Hej!jag tänkte höra med dom kunniga här på forumet om varför mina skivanemoner inte vill slå ut riktigt. Dom lever ju fortfarande men dom ser skrumpna ut och har varit såna bra länge. Kan dom stå för ljust? Skickar med en bild och ni ser den i mitten på bilden. Tacksam för svar! Citera
Andreas_Lindholm Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 Har du andra skivanemoner? Hur ser de ut? Kör du näringsfattigt? Vad har du för belysning?mvh ante Citera
Christian_N Postat 19 april 2015 Författare Postat 19 april 2015 Jag har fyra stycken sammanlagt och dom ser likadana ut. Vad menar du med näringsfattigt? Jag kör med led. Citera
Christian_N Postat 19 april 2015 Författare Postat 19 april 2015 Fosfat vet jag faktiskt inte men nitrat ligger på 5.0 när jag kollade i fredags Citera
Andreas_Lindholm Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 Jag bifogar en länk vilken jag har haft nytta av. Se den som hjälp och inspirationskälla http://animal-world.com/Aquarium-Coral-Reefs/Mushroom-Coral-Information#Mushroom%20Coral%20Lightingmvh ante Citera
Andreas_Lindholm Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 Hej igen! Du får scrolla runt på sidan, finns mycket intressant att läsa. Lycka till, hoppas det löser sig!mvh ante Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.