Christian_N Postat 24 juni 2015 Dela Postat 24 juni 2015 Har denna korall som jag kom över för 6 månader sedan och då var den bara tre små bitar på vardera 3-4cm. Den växer som bara den! Men nu till frågan.. Är det någon som vet var det är för sort? Jag kommer inte ihåg detta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Purre Postat 24 juni 2015 Dela Postat 24 juni 2015 Hej. Kan det vara en seriatopora caliendrum kanske. Min har självlysande gröna polyper. Jag vet inte om dina bilder visar rättvis färgåtergivning.MvhPer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christian_N Postat 24 juni 2015 Författare Dela Postat 24 juni 2015 Tack Per! Jag skulle tro att det är det. Den var nästan neongrön hos han jag hämtade den. Men jag får inte alls fram den färgen här. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.