a.nils Postat 9 augusti 2015 Dela Postat 9 augusti 2015 Hejsan.Är det någon som kör Tunze 1074/2? ..blir inte klok på om den får plats där bak i rsm:et eller inte.Och hittar ingen annan ytavrinning på nån svensk sida.Länka gärna om du vet nån annan som funkar och var man kan köpa den. MvH Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikjon Postat 9 augusti 2015 Dela Postat 9 augusti 2015 En sådan använder jag, funkar kanon, men jag har ett kar på 110 x 50 x 45. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nils Postat 9 augusti 2015 Författare Dela Postat 9 augusti 2015 En sådan använder jag, funkar kanon, men jag har ett kar på 110 x 50 x 45.Ja att den funkar tvivlar jag inte på, det är just om den får plats i den inbyggda sumpen på ett rsm 130. Du skulle inte kunna mäta hur stor den är, delen som sitter i akvariumet? Vad kör du för returpump btw? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikjon Postat 9 augusti 2015 Dela Postat 9 augusti 2015 21 cm hög utan lock 25 cm med, 10,5 cm bred, 5 cm djup i akvariet. Kör med Blau Reef motion 3 KDC som returpump så bra, ställbar 0-99% Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.