Alessandro Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Igår kväll hittade jag denna rackare i karet, har haft akvariet i drygt 2 år och aldrig sett den tidigare...Sökte lite på nätet och kom fram att det kunde vara en svart mithrax? Citera
Lille Skutt Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Hittade också en som ser ut sådär för ett par veckor sen som jag inte heller sett på 6 månader som karet varit igång men den är skygg och rör sig aldrig ut i ljuset, och den gillar broccoli har jag märkt. Citera
Alessandro Postat 22 oktober 2015 Författare Postat 22 oktober 2015 min gillar nori =)Hittade också en som ser ut sådär för ett par veckor sen som jag inte heller sett på 6 månader som karet varit igång men den är skygg och rör sig aldrig ut i ljuset, och den gillar broccoli har jag märkt. Citera
Lille Skutt Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 min gillar nori =)Haha ta fram skämskudden men jag är fortfarande färsk och vet inte vad nori är Citera
krille 55 Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 BSBD. Det är blad med pressade alger, typ sånt som du har till sushi Citera
Lille Skutt Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 BSBD. Det är blad med pressade alger, typ sånt som du har till sushiAaa såpass:skrattar: Äter inte sushi så det har undgått mig helt men tack för tipset-Tummen upp Citera
MattiasN Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Har en liknande eller likadan som kom in med en korall för något år sen, kan gå månader mellan att jag ser den men den har vuxit sig ganska stor nu, ryggen är säkert som en femkrona.... Inte märkt av några skador på koraller och tror inte de ger sig efter fisk...Men Mitrax är ju gröna, eller det finns en art som kallas svart Mitrax? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.