yRaz Postat 29 oktober 2015 Postat 29 oktober 2015 hejsan behöver tips på änklaste settet o fixa nåt lyse så att mjuk koraller o fiskar klarar leva tills jag byter amatur helt?idag har jag 2*t5 39W och 2*t8 20w Citera
yRaz Postat 30 oktober 2015 Författare Postat 30 oktober 2015 ingen som har nåt tips det är ju inte så mkt som saknas för att kunna dra igång karet Citera
campokatt Postat 30 oktober 2015 Postat 30 oktober 2015 Fiskarna behöver inte ljus så dom överlever, det du har är säkert tillräckligt för att många mjuka ska överleva oxå. Men, vet inte varför du ställer frågan? Har du koraller idag så får vi hoppas dom överlever tills du fixar bättre belysning( vet inte hur stort akvarium du har heller?). Har du inga koraller eller fiskar tycker jag du ska vänta tills du har hårdvaran klar. Citera
yRaz Postat 30 oktober 2015 Författare Postat 30 oktober 2015 nä tanken är att skaffa koraller o liknande sen så vill få igång ett bra lyse innan dess skall bygga on 20w amaturen till 36w i veckan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.