Guest Gäst Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 Sitter och funderar på varför folk använder rör istället för slang...någon som kan upplysa mig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 Slang kan släppa av sig stygga ämnen i karet och bli stenhårda efter ett tag och få för sig att spricka =( Cilikonslang fungerar men är svindyrt! Jag har lite slang i baljan eftersom det var nödvändigt på vissa ställen. Ska byta ut alla slang nu eftersom den har blivit hård efter ett år! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 En annan fråga här, var på jakt efter rör idag nämligen och det enda jag fann var sådana rör de har för elledningar,funkar sådana eller är de farliga? Tyvärr misstänker jag att jag kommer få köra med slang iaf,blir inte lätt att leda runt rören annars...byggde en dum möbel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 Hej Samuel, Elrör går inte att använda, de rör som du bör ha skall vara medie rör av t.ex. PVC. Du kan kolla på denna länk som går till GPA plast de har alla typer av rör och delar, vet ej om det går att beställa som privatperson från dem, annars kan din lokala rörpulare ta hem det du behöver.http://www.gpa.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.