Emelie Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Hejsan det var längesedan jag skrev här sedan och jag har en fråga angående min Kenya. Den har börjat få en brun rot och börjat hänga mer och mer. Den har också "växt fast" sig i stenen.Vill gärna ha hjälp med detta, är den sjuk? För i övrigt så ser den ut att må bra. Tack på förhand // Emelie Citera
krille 55 Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Det ska växa fast. Gör det inte det är det nåt fel Citera
Emelie Postat 22 december 2015 Författare Postat 22 december 2015 Tack så mycket för ditt svar. Som sagt detta är en ny hobby. Har du någon idé varför den har blivit brun längst ner. Annars så växer den så att det knakar. Citera
krille 55 Postat 22 december 2015 Postat 22 december 2015 Det är normalt, blir som stammen på ett träd. Det mörknar längst ner när det blir stort. skulle du vilja flytta det och skär av det längst nere vid stenen så är det mycke troligt att det kommer nya "rotskott" från det som blir kvar på stenen. Citera
Emelie Postat 22 december 2015 Författare Postat 22 december 2015 Tack för ditt svar och God Jul 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.