Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 Snappade upp en tråd från Nordiska Ciklidsälskapet om Back to Nature bakgrundskopior. Dessa två märken kostar betydligt mindre än en äkta BTN men frågan är nu: Hur ser de ut i ett igångsatt akvarium? Funkar de i Saltvatten? Någon som vet? http://www.staffanstorpfiskimport.com/pangea.htm http://www.pwss.nu/productsByCategory.asp?intCatalogID=14&am p;strCatalog_NAME=Bakgrunder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><T><TR><TD colSpan=2><HR></TD></TR></T></TABLE>Ja jag har kollat efter dessa innan nu jag skulle skiffta min ställning.Tycker dom ser okey ut.Men hittade inget pris direkt på dom eller att de skulle passa karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 Hej! Kolla på www.zoosaker.se Jag tror att du har pris på just den du visar där frånen meter upp till två meter, höjden är 60 cm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 Brrrrrr......hua vilken fuling. Inget som jag skulle sätta i alla fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 tror nog att dom skulle smälta in rätt bra när det kommer lite kalk alger på och om man får några koraller att fästa på så ser det nog riktigt naturligt ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 jovist men när den börjat att flagna färg då är den inte vaker hadde enhemma på prov rena sk**en men men tacka vet jag originalet ändå i våra leasing kar finns bara back to nature så lita på mig jag har provat många andra men finns bara en ännu så länge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.