ErgoMan Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Hur göra nu när min putsarräka bär på rom, är inte så van vid detta fenomenet. Citera
crille Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 inte mycket att göra,svårt att föda upp,men bra mat till fiskarna när dom kläcks. Citera
crille Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 har hon börjat så kommer hon att ha rom ganska ofta,en kväll när jag släckt ljuset blev det fullt ös på mina fiskar,fattade inte först,men sen såg jag räkan som liksom pytsade ut yngel,som fiskarna var galna i. Citera
ErgoMan Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 Kanon med lite extra mat till fiskarna, första gången detta inträffar för mig iaf Citera
ErgoMan Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 Kan bara hålla med , har inte varit med så länge ännu men skoj e det iaf Citera
battle_royal Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 men jag har bara en räka..o nu ser jag att den bär på rom efter nån månad som jag köpte in den..hur kan detta hända:S lr måste dom ha en hane för o befrukta dom så kanske det inte bli några räklingar iaf? Citera
Ocikatten Postat 17 november 2009 Postat 17 november 2009 men jag har bara en räka..o nu ser jag att den bär på rom efter nån månad som jag köpte in den..hur kan detta hända:S lr måste dom ha en hane för o befrukta dom så kanske det inte bli några räklingar iaf?Har för mig att de byter kön när de ömsar skal, så det behövs bara en. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.