Ted Postat 12 november 2016 Postat 12 november 2016 (ändrat) Fråga angående AquaLight Reverse Osmosis-System ST-300 L/Day. Hur ska kranen på den röda slangen - kastvattnet med andra ord - användas? När ska den vara öppen - och när stängd? Under tiden man producerar vatten - hur ska den vara ställd då? Ni kloka människor vet säkert detta! Tack på förhand! Ted Ändrat 12 november 2016 av Ted Citera
Kimozabe Postat 12 november 2016 Postat 12 november 2016 Kommer inte ihåg hur min står, inte inkopplad just nu. Du märker om det är rätt, i ena läget så spolar den ut mycket vatten (backspolar). Den skall med andra ord stå så den slaskar lite vatten. Mvh Kim Citera
Ted Postat 12 november 2016 Författare Postat 12 november 2016 Så du menar att kranen ska vara helt stängd - eller öppen lite grann när du gör ditt osmos-vatten? Citera
Kimozabe Postat 12 november 2016 Postat 12 november 2016 Om din är som min så kommer det ut vatten ut slask slangen när du vrider den helt om oavsett vilket håll? Då ställer du den helt mot det hållet där kommer minst vatten. Släng upp en bild om du kan. Mvh Kim Citera
Ted Postat 12 november 2016 Författare Postat 12 november 2016 Tack. Ska hem o prova. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.