Danijel Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Hej någon som har erfarenhet utav en red sea nano Max, är den bra? mvh Danijel Citera
Petson993 Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Köpte ett igår. Pumpen till skummaren låter som en lite borrmaskin. Finns det någon som har ett bra förslag på lösning. Har precis skickat ett mail till Red Sea. Om man bara får ordning på pumpen till skummaren så är den toppen. Citera
Petson993 Postat 9 januari 2017 Postat 9 januari 2017 Lämnade som sagt ett mail på Red Sea´s hemsida och redan idag blev jag kontaktad och som kommer att hjälpa till med problemet. Återkommer med uppdatering i detta. Väldigt imponerande service !!! Citera
Danijel Postat 20 januari 2017 Författare Postat 20 januari 2017 Väntar med spänning på svaret då jag hört tidigare att den låter och det gjort mig lite skeptisk mvh Danijel Citera
Danijel Postat 20 januari 2017 Författare Postat 20 januari 2017 Glömde fråga är det dem på 75 liter varav sumpen är på 13 liter bakom delen för display som är 62 liter ,man får även med en prime led belysning /Danijel Citera
Petson993 Postat 23 januari 2017 Postat 23 januari 2017 Jag tror att den kallas för 70L. Allt ingår underrede, belysning skummare och cirkulation. Det enda jag kompletterat med är en Streamer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.