pepo Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Skapar detta ämne för att få input från er ute i landet som använder er av Apex olika modeller. Vad tycker ni, bra, dåligt. Citera
P Strand Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Hej har själv en Apex classic som jag har använt i ca 2 år det som är svårt är programmeringen i början,man får inte ha bråttom men när Apex Fusion kom blev det mycket lättare Det finns bra med expantions möjligheter så jag är väldigt när med min Akvariedator 1 Citera
Datzun Postat 17 september 2017 Postat 17 september 2017 Ni som kör Apex; till vad använder ni den? Med vänlig hälsning, Fredrik Citera
M1ke Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 On 9/17/2017 at 6:37 PM, Datzun said: Ni som kör Apex; till vad använder ni den? Med vänlig hälsning, Fredrik Du kan styra nästan allt du har i karet med en apex.: belysning, skummare, pumpar, kalkreaktor mm you name it Har ingen själv men skulle varit jäkligt fint att ha Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.