Hanss0n Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 tjena köpte en koloni knapp polyper idag..men det var inte det som var problemet utan när jag la ner det i akvariet så trilla något av det såg ut som skit ..men skitit började röra sig o krypa in i en av stenarna så såga jag att det var eb hårig krabba på 3-4 cm ?+ va e det för sort?+ska jag döda den? lr bara låta den vara?+ har två eremiter och två putsar räkor finns det någon risk att den rör dem lr fiskarna har inte sett den sen jag satt i korallen io vid 6 tiden:S men e tacksam för svar och gärna knep på hur man ska göra en fälla om det ska ut ur karet?? ha de Citera
jimmy Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Håriga krabbor är sällan bra utan kan äta det mesta du har ingen sump du kan lägga den i ?Men om du kan bör du ta ut den ur akvariet Citera
Hanss0n Postat 15 januari 2006 Författare Postat 15 januari 2006 nepp jag har tyvär ingen sump.. men jag har hittat var den sitter nu så ska jag fånga den o kasta den då?+ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.