Jokkmokksjocke Postat 12 maj 2017 Postat 12 maj 2017 Min Flame Dwarf Angel har vad som ser ut som en reva på sin ena sida. Har tyvärr svårt att fota. Den äter och simmar runt som vanligt bland stenarna. Pickar på stenarna etc... Såg det inte i morse men nu efter matningen såg jag det. Någon som har en ide om vad det kan vara ? Citera
Jokkmokksjocke Postat 13 maj 2017 Författare Postat 13 maj 2017 Ingen som vågar sig på en diagnos? Ser ut som fjällen är lite uppfläkta. Men han verkar må bra och simmar runt och äterSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
bengt Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Använder du ozon? Om du gör det så kan du ha fritt ozon som fräter på slemhinnan. Citera
Jokkmokksjocke Postat 16 maj 2017 Författare Postat 16 maj 2017 On 2017-05-15 at 16:26, bengt sa: Använder du ozon? Om du gör det så kan du ha fritt ozon som fräter på slemhinnan. Nix inget Ozon. Det ser bättre ut nu, fisken mår bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.