gordan_ Postat 26 juni 2017 Författare Postat 26 juni 2017 dagens film karet är ca 1 mån gammalt nu 3 Citera
gordan_ Postat 14 juli 2017 Författare Postat 14 juli 2017 hej igår installerade jag min aquacare nitratereaktor, mediat som är i är Sulphur, hur vet jag vilket vattenflöde jag ska ha genom den? ska mediat tumla runt? Nu tillsätter jag både Pro Bio S bakterier och NP PRO kålkälla från Aquaforest, är det några speciella bakterier som behövs så nitratreaktorn kickar igång snabbare, är n00b på detta är tacksam för alla svar vh Gordan Citera
gordan_ Postat 14 juli 2017 Författare Postat 14 juli 2017 nu är nitratreaktorn på plats va ett jäkla jobb o få ihop alla delar för att kunna strypa pumpen så det droppar 1-2 droppar/sec, men nu är det klart så hopppas om några veckor att den börjar arbeta ordentligt Citera
gordan_ Postat 18 juli 2017 Författare Postat 18 juli 2017 igår var jag till Amazon och handla en ny liten firre det blev en acantops 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.