rickard81 Postat 17 maj 2017 Postat 17 maj 2017 Nån som kan tipsa om en knäpptyst skummare. Kollat lite på Nyos quantum 120 verkar vara intressant men svårt och veta ljudnivån genom att bara kolla på skummare tyvärr.Akvariet står typ 1,5 meter från soffan i vardagsrummet och vill därför ha ett så tyst akvarie som möjligt Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Jokkmokksjocke Postat 17 maj 2017 Postat 17 maj 2017 Jag har Nyos 120.Köpte den då den verkade bra och framför allt tyst. Nu har jag inget annat att jämföra med men jag skulle säga att den är inprincip knäpptyst. Jagvhör den inte. Min lilla Aqua medic reaktor låter mer.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Jokkmokksjocke Postat 17 maj 2017 Postat 17 maj 2017 Bild i RS170 sumpSkickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
rickard81 Postat 17 maj 2017 Författare Postat 17 maj 2017 Jag har Nyos 120.Köpte den då den verkade bra och framför allt tyst. Nu har jag inget annat att jämföra med men jag skulle säga att den är inprincip knäpptyst. Jagvhör den inte. Min lilla Aqua medic reaktor låter mer.Skickat från min iPhone med TapatalkLåter bra i mina öron och ser ut att passa bra sumpen. Vad är de pump i den Dc?Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 17 maj 2017 Postat 17 maj 2017 Låter bra i mina öron och ser ut att passa bra sumpen. Vad är de pump i den Dc?Skickat från min iPhone med TapatalkAC tror jag för de är bara kabel rakt in i uttag ingen klump.Jag finns i stockholm om du vill kolla/lyssna på den :-)Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
rickard81 Postat 18 maj 2017 Författare Postat 18 maj 2017 Tack för erbjudandet men tyvärr så bor jag inte i sthlm. Har kollat lite youtube och den verkar få väldigt bra kritikSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.