Gå till innehåll

Black ocellaris?


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Har än så länge bara den vanliga orange ocellarisen men hoppas få råd snart med svarta, dina var riktigt fina:-)

Påminner lite om humlor för mig :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, ja de är faktiskt ganska ovanliga, finns bara på ett enda rev i hela världen, och det finns utanför Galapagosöarna. Det är därför som de ibland kallas "Darwin clowner" .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett lekpar svarta ocellaris! Dock har jag inte lyckats dra upp de små! (Mina har inte orange nos, mina är "jet black". Ska försöka ordna bilder på dem, men de har jag ju lovat förut. Några här på forumet som har varit förbi mig på jobbet har sett bilder i digikameran.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnygga clowner verkligen.

Är den svåra att få tag på....???

Själv är jag i begynnelsestaidet. Håller på med planeringen av mitt saltvattensakvarium.

Clowner ligger självklart med i planerna jag vet bara inte vilka. Tycker nästan alla clowner är grymt snygga så det blir inte lätt att välja.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla clown-fantaster!

Jag funderar på att skaffa ett par svarta clowner, det som jag undrar är om de är känsligare än den vanliga "orange" Ocellaris clownen?

Har nämligen läst att "True Percula" är känsligare än den vanliga Perculan, tänkte att det kanske var något liknande med den svarta Ocellarisen.

Någon som vet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...