Andreas_Lindholm Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Hej! Jag har problem med min maxspect razor 75 w 15000k. Vit kanal stängs av så att enbart blå lyser. Det hela sker på en sekund, går från normal belysning till blått och åter till normal belysning. Jag har stängt av armaturen, provat preset 1 och 2 utan resultat. Vad göra? Är det fel på någon styrkrets? Kan det vara led-paden som falierar? Tröttsamt, lägger ner akvariet om jag måste köpa ny armatur. Har bytt led-pad tidigare då blå kanal slocknade mvh/ante Citera
Andreas_Lindholm Postat 19 juni 2017 Författare Postat 19 juni 2017 Efter ett förslag från Jonas Karlsson via facebook provade jag att kyla armaturen. Det tog 1 minut så slutade armaturen blinka. Förslaget om värmen fick mig att lägga handen på kylflänsarna, mycket riktigt så var det varmt. Oerhört tacksam, nu går akvariet åter i full drift Vet inte om Jonas är aktiv här, tackar för hjälpen /ante Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.