SaltisLinda123 Postat 11 juli 2017 Postat 11 juli 2017 Vill byta sand i mitt akvarium kan jag göra det utan att det tar skada ? Tänkte byta till denna sanden Citera
bengt Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Jag bytte sand i mitt akvarium, sög ut den gamla i samband med vattenbyte, hade s.k levande sand som hade blivit som cement fanns inget liv i den sanden, lurad igen av en oseriös handlare. Bytte till något liknande som du visar på bilden. Inga problem överhuvud taget. Citera
SaltisLinda123 Postat 13 juli 2017 Författare Postat 13 juli 2017 2 timmar sedan, bengt sa: Jag bytte sand i mitt akvarium, sög ut den gamla i samband med vattenbyte, hade s.k levande sand som hade blivit som cement fanns inget liv i den sanden, lurad igen av en oseriös handlare. Bytte till något liknande som du visar på bilden. Inga problem överhuvud taget. Ja men då kör jag bara på tack för svaret! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.