storasberg Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 har 2 putsarräkor som har börjat lite granna och putsa de större fiskarna i akvariet. tycker ni att det då även behövs en liten putsarfisk till dom fiskarna som är så där en 5-8 cm? Citera
acuario Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Nä men om du gillar fisken så varsågod jag har en och han kan bli lite påfrestande ibland mot de större fiskarna som inte alls känner för att bli putsade Citera
Darth Vader Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 har 2 putsarräkor som har börjat lite granna och putsa de större fiskarna i akvariet. tycker ni att det då även behövs en liten putsarfisk till dom fiskarna som är så där en 5-8 cm?Jag har både putsarräkor och en Neon goby.Neon Gobyn är en utmärkt putsare som också tar vanligt foder så han jobbar sig inte på dom andra fiskarna.Mina kirurger går nästan uteslutande till gobyn, medans mina små fiskar typ anthias går till räkorna./R Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.