Nito Postat 2 december 2017 Postat 2 december 2017 gör en liten tråd om mitt hörnakvarium som jag fick av Gnarkill och avser förvalta på efter bästa oförmånga... ca. 180 liter med ytavrinning och sump 1 Citera
Nito Postat 2 december 2017 Författare Postat 2 december 2017 fortfarande är mycket lite här och där, men vi jobbar på det. Citera
Nito Postat 7 december 2017 Författare Postat 7 december 2017 hörnburken som just nu är "slaskburken" och det är väldigt orättvist för jag gillar formatet mer och mer men det har i ärlighetens namn senaste veckorna varit just Slaskburken där jag hållt sten och fisk och koraller vid liv utan någon som helst organisation och gjorde en blixtinsats på fem minuter och Voilá! -det blev ett Amerikanskt Disneyrev... -skitigt vatten och skum belysning, men jag tycker faktiskt att det har potential, och för att vara ärlig så var det faktiskt något sånt här jag försökte åstadkomma i min andra lilla burk med känt resultat... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.