Kimozabe Postat 28 januari 2018 Postat 28 januari 2018 Försökte ställa frågan till fish street men kände att jag fick inget vettigt svar. Varför/när bör man köpa till 120 graders linsen till Coral Box moon led? Mvh Kim Citera
mcjagg Postat 28 januari 2018 Postat 28 januari 2018 Hej det bör finnas info om det av coral box det har med hur stor yta du vill täcka 120 har bredare ljus täcker bättre ute vid kanterna mvh Citera
Kimozabe Postat 28 januari 2018 Författare Postat 28 januari 2018 8 minuter sedan, mcjagg sa: Hej det bör finnas info om det av coral box det har med hur stor yta du vill täcka 120 har bredare ljus täcker bättre ute vid kanterna mvh Ja, så pass var jag med. Tänkte på om det har att göra med tex mixning av ljuset om man tex placerar dom nära ytan så bör man ha 120 graders för bättre mix av färgerna. Tappar lampan kraft genom att man går från 90 till 120 linsen? Mvh Kim Citera
mcjagg Postat 28 januari 2018 Postat 28 januari 2018 Ok enligt min tanke om den är rätt så borde man ha bättre mixning av färgerna med 90 för den är inte så utspridd men jag kan ha fel par borde bli bättre med 120 men sämre mixning av färgerna det är så jag tänker det finns säkert nåt proffs här på SG mvh Citera
Kimozabe Postat 28 januari 2018 Författare Postat 28 januari 2018 2 timmar sedan, mcjagg sa: Ok enligt min tanke om den är rätt så borde man ha bättre mixning av färgerna med 90 för den är inte så utspridd men jag kan ha fel par borde bli bättre med 120 men sämre mixning av färgerna det är så jag tänker det finns säkert nåt proffs här på SG mvh Tack så mycket för att du försökte i varje fall Får se om där kommer nån mer input här. Har slängt iväg ytterligare ett mejl till fish street, får se..... Hade varit fint om jag kunde lägga en order snarast. Mvh Kim Citera
Kimozabe Postat 29 januari 2018 Författare Postat 29 januari 2018 Eric på fishstreet tyckte att 90 graders linsen blev bra till mig så körde på den. Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.