Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Min Paracanthurus hepatus andas bara med ena gällocket. Mycket märkligt! Jag märkte det idag när jag tittade på den. Jag märkte då att den andas ganska snabbt, men bara med det ena gällocket. Allmäntillståndet är alla tiders och den äter ordentligt. Frågan är om detta bara är en synvilla eller? //Beppe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 kolla om du ser någon forma av parasiter sätter sig lätt på gälarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Håller med, kan vara nån parasit. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Ser du nått som en parasit se om du kan ta upp den å bada den i koppar haltigt vatten en stund. Har tom med hört folk som kört sina hårt drabbade paratiserade fiskar i sötvatten nån minutLycka till å bara ett litet inlägg från mig.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Nä, det finns inga synliga parasiter på den och allmäntillståndet det ju inga problem med. Ska kika lite mer... //Beppe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Det bästa i ditt fall är att låta den vara så brukar det årdna sig skall du seHar du någon putsarfisk eller räka som din fisk är intreserad av att bli putsad av?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 8 februari 2004 Dela Postat 8 februari 2004 Den verkar ju må bra, så det är nog inga problem. Jo, den brukar bli putsad av räkorna. Mvh Beppe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.