hippo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 hur länge klarar dom sig ?finns det inte en risk ganska stor risk att dom dör om dom skickas med post från tyskland? Citera
joney Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 chanserna e stora att dom klarar sig utmärkt.. dom brukar packa med heatpack och syrgas..när vi beställde från tyskland ca 30 fraggar har jag för mig att det va.. alla mådde bra när vi fick dom.. Citera
hippo Postat 5 februari 2006 Författare Postat 5 februari 2006 chanserna e stora att dom klarar sig utmärkt.. dom brukar packa med heatpack och syrgas..när vi beställde från tyskland ca 30 fraggar har jag för mig att det va.. alla mådde bra när vi fick dom..vilken sida beställde du ifrån? Citera
joney Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 det va inte jag personligen som beställde men han som beställde beställde från korallenzucht Citera
jimmy Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Eller så kan man vänta ett tag tills det blir lite varmare ute så ökar ju chanserna att dom klarar sig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.