Christer T Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Kan någon säga vad detta är för krabba och om den kan vara "skadlig"? Citera
Hanss0n Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 den är ju hårig så har du sump så hade den varit bra där....men om du inte har nån sump så låt den va kcvar i karet..men märker du att saker försvinner ...så bör du misstänka den och avlägsna den..men annars gör den ingen skada om inget försvinner tror det gör fler bra saker än dåliga... M.V.H Jonathan Citera
Christer T Postat 5 februari 2006 Författare Postat 5 februari 2006 den är ju hårig så har du sump så hade den varit bra där....... M.V.H JonathanNja, jag vet inte om jag verkligen skulle beteckna denna som hårig. En hårig krabba är HÅRIG!! Citera
crille Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Nja, jag vet inte om jag verkligen skulle beteckna denna som hårig. En hårig krabba är HÅRIG!! exakt hittade en stor hårig sak i natt,den var duktigt hårig,den du har har jag haft länge,verkar bara käka alger Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.