niki68 Postat 12 mars 2018 Postat 12 mars 2018 Har en ny lampa som blinkar alla 3 knappar röd , trycker på dem händer inget . Finns fabriksåterställning knapp om det finns någon sådan ? tack ! Citera
aoiitsuki Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 Har en ny lampa som blinkar alla 3 knappar röd , trycker på dem händer inget . Finns fabriksåterställning knapp om det finns någon sådan ? tack !Logga in på ecosmart i webbläsaren på datorn och gå till reeflink sen välj den lampan som det är fel på och fabriksåterställ.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
aoiitsuki Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 Ecosmart live alltså..Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
aoiitsuki Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 Power down all Radions for at least 30 seconds.2. Log on to EcoSmart Live using Google Chrome or Safari.5.6. Connect via USB to a single Radion7. Right click the Connection Manager icon and select “USB Radion”then “Factory Reset” and “Yes”.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.