Hessi Postat 20 maj 2018 Postat 20 maj 2018 Någon som vet namnet? Den är överallt i karet och är på jakt under natten.Har sett den mest sitta på mina acropora och montipora. Men har aldrig sett den orsaka skada!Brukar övermata fiskarna, så det finns gott med föda i revet. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Citera
mcjagg Postat 20 maj 2018 Postat 20 maj 2018 12 minuter sedan, Hessi sa: Någon som vet namnet? Den är överallt i karet och är på jakt under natten. Har sett den mest sitta på mina acropora och montipora. Men har aldrig sett den orsaka skada! Brukar övermata fiskarna, så det finns gott med föda i revet. Hej det ser ut som en gorilla krabba plocka bort den för den kommer säkert gå på koraller lägg den i sumpen om du har nån mvh Frank Skickat från min SM-N950F via Tapatalk X 1 Citera
Hessi Postat 21 maj 2018 Författare Postat 21 maj 2018 Nästan omöjligt att fånga... har inte möjlighet att riva i revet. Testar en fälla vid nästa försök. Citera
mcjagg Postat 21 maj 2018 Postat 21 maj 2018 Hej ja en fälla funkar bra du kan göra en av en pet flaska skär den i mitten och stick in flashalsen i den andra halvan och du har en bra fungerande fälla mvh Frank Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.