aeon Postat 17 september 2018 Postat 17 september 2018 Är det någon som vet vad detta är? tunna bruna trådar, finns i sanden och på vissa ställen på stenen. Citera
Fredrik Dahlberg Postat 17 september 2018 Postat 17 september 2018 Säkert bara nyttiga liftare Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
mcjagg Postat 17 september 2018 Postat 17 september 2018 5 timmar sedan, aeon sa: Är det någon som vet vad detta är? tunna bruna trådar, finns i sanden och på vissa ställen på stenen. Hej det är spagetti worms inget att oroa sig för mvh Frank 1 Citera
aeon Postat 17 september 2018 Författare Postat 17 september 2018 18 minuter sedan, mcjagg sa: Hej det är spagetti worms inget att oroa sig för mvh Frank Tack Frank! Har inte sett att jag haft sånna tidigae. Tycker de är lite äckliga, men då vet jag att de inte är några farliga typer i alla fall :-D Citera
mcjagg Postat 17 september 2018 Postat 17 september 2018 5 minuter sedan, aeon sa: Tack Frank! Har inte sett att jag haft sånna tidigae. Tycker de är lite äckliga, men då vet jag att de inte är några farliga typer i alla fall :-D Nä de är gulliga däremot borstmaskar tycker jag inte om 1 Citera
aeon Postat 17 september 2018 Författare Postat 17 september 2018 1 minut sedan, mcjagg sa: Nä de är gulliga däremot borstmaskar tycker jag inte om Ahahahahahhahha ...... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.