Flygare Postat 26 september 2018 Postat 26 september 2018 Funderar på belysning som ska räcka till ett kar på totalt 155 l men visningsdelen är 61 x 41 x 48cm, där sista siffran är tankens djup. Förstavalet till detta är såhär långt en Coral box moon, främst pga pris. Inga svårare koraller till en början utan mjuk, knappar osv. Vad säger ni, kommer det funka? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Mudar Postat 26 september 2018 Postat 26 september 2018 Jag har exakt samma måtten, och är supernöjd med min. Citera
Flygare Postat 26 september 2018 Författare Postat 26 september 2018 Tack för svar Mudar!Då kanske det blir en sådan, har sett flera som uppskattar den men har den då i något mindre kar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Mudar Postat 26 september 2018 Postat 26 september 2018 Har blandat kar med mjuka, lps och lite sps. Jag kör på 80% blått och 25% vitt då korallerna verkar må bra. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.