Kimozabe Postat 3 oktober 2018 Postat 3 oktober 2018 (ändrat) Kan inte profilux och alla dess funktioner så tänkte höra om min idé verkar vettig. Jag har en 140 liters behållare att blanda till saltvatten i för vattenbyte. Tanken är att jag vill ha ett nästintill automatiskt vattenbyte (genom ett knapptryck och slänga ut slang till golvbrunnen utföra vattenbyte ) men det och mina frågor hur jag ställer in detta kommer längre fram då jag saknar lite givare. Men till min fråga nu: I behållaren har jag en RW4, den har jag ställt in på att gå 10 minuter 2ggr om dagen genom timer i profiluxen. Vid den dag/tid som jag slår i nytt salt i behållaren tänkte jag helt enkelt ha ett maintenances program där pumpen kommer gå i tex 6 timmar för att sedan återgå till att köra 10min*2/dag. Låter det som ett vettigt upplägg? Jag har provkört och maintenance går före inställd timer på uttaget. Mvh Kim Ändrat 3 oktober 2018 av Kimozabe Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.