Guest Gäst Postat 18 december 2003 Postat 18 december 2003 Hej! Är i köpartagen, ska inhandla osmos. Efter att ha kollat in diverse affärer samt web-shopar kan man bara konstatera att det finns en hel del att välja på. Samt olika prislägen. Jag har nu bara en fråga: Är de dyrare apparaterna (läs: de med välkänt märke) bättre på något speciellt vis, om vi förutsätter att de har lika stor kapacitet? Eller är det lite "vw-audi-seat-skoda-modellen" dvs samma grejer inuti och olika namn och prislapp?Hej och hå, osmos nu då! Citera
Guest Gäst Postat 18 december 2003 Postat 18 december 2003 Skulle förmoda att att membranen kommer från samma tillverkare. Det finns inte alltför många tillverkare av membran i världen. Gör en jämförelse med membran i kläder: Hur många andra märken än Gore känner du till? Inte fler än du kan räkna på ena handens fingrar antar jag.Jag håller själv på att köpa en osmos, men för mig är tillgången på reservdelar det viktigaste så jag håller mig nog till lite kända märken. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.