edda124 Postat 18 november 2018 Postat 18 november 2018 Var ett tag sen man var här jag la ner karet ett tag pga skulle flytta och tänkte skaffa ett nytt. Nu så har man flyttat i veckan och monterat det nya karet blev ett fluval m40 som är ett komplett kit med allt som behövs för att starta upp Jag är riktigt nöjd håller bra kvalitet och fick även den uppgraderade versionen med bättre lampa och diverse andra saker. Så det här kommer med: Streamer 1600 liter Doppvärmare 50 w Termometer Skummare ps1 Retur pump med tillhörande PVC Lampa fluval led halo 22 w Glas akvarium med frostat kant Trä möbel Finns även en tapp på baksidan där man kan tömma allt vatten i sumpen följer med PVC och lo ktite Här kommer lite bilder Blir i med sten o sand i veckan Skickat från min Nokia 7 plus via Tapatalk 2 Citera
edda124 Postat 21 november 2018 Författare Postat 21 november 2018 Sand och sten är i Skickat från min Nokia 7 plus via Tapatalk 2 Citera
edda124 Postat 4 januari 2019 Författare Postat 4 januari 2019 Här kommer en liten uppdateringJag har haft alg utbrott men det börjar lägga sig nuJag hade en sandvändande sjöstjärna men tyvärr dog den för det fanns för lite mat i sanden antagligenJag fick lite korall fraggar skänkta av mina goda vän Tomas Även startat ett refugium Här kommer lite bilder på alltSnart kommer det i två clownerSkickat från min Nokia 7 plus via Tapatalk Citera
Pompe Postat 5 februari 2019 Postat 5 februari 2019 Ser fint ut! Hur gick det med alg utbrottet? Jag funderar också på ett fluval m40 som första saltvattensakvarium. Känns prisvärt om man jämför med Red seas, Aqua Medic, Blau. Hur upplever du det? Är det tyst eller låter skummaren mycket? Hitta du akvariumet i någon fysik butik eller beställde du det? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.