Hella42 Postat 30 januari 2019 Postat 30 januari 2019 Hej Alla står nu och ska köpa ett nytt kar , peninsula 500. Kan ni komma med bra förslag på bra skummare och belysning ? Funderar på maxspect rsx Ska ha lpser men kommer nog in sps åxå tids nig också , bomba mig görna Citera
Hella42 Postat 1 februari 2019 Författare Postat 1 februari 2019 Fick komma med förslag själv en BK och en maxspect blir grymt Citera
Michael Hansson Postat 1 februari 2019 Postat 1 februari 2019 RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått. BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ... Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt. När får man se underverket ? Mvh /micke Citera
Hella42 Postat 1 februari 2019 Författare Postat 1 februari 2019 1 timme sedan, Michael Hansson sa: RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått. BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ... Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt. När får man se underverket ? Mvh /micke Hej ska finnas 4st styrbara kanaler i den nya maxspecten . Hm förtstod inte riktigt det där med tofflorna ? Underverket. Kommer nog på plats om nån månad då det är beställningsvara och måste byggas bänk när den kommer fram sett på nätet va skruv! Det finns till bänkarna , kommer ta sin tid, men det ärju halva nöjet med det hela , planera mm Citera
Michael Hansson Postat 1 februari 2019 Postat 1 februari 2019 Mina SPS:er dog.. RSX är ju inte såå förbaskat dyr heller :-)...Det blir bra Ska följa din tråd ... /micke 1 Citera
izfisk Postat 1 februari 2019 Postat 1 februari 2019 Jag kör Ecotech radion prox3 och Nyos skummare på ett reefer 525 det funkar kanon. 1 Citera
spiken Postat 1 februari 2019 Postat 1 februari 2019 Rsx är en helt ok belysning , köp till wifi styrningen så blir det betydligt lättare att ställa in den . Det är 4 styrbara kanaler Mvh micke 1 Citera
Hella42 Postat 4 februari 2019 Författare Postat 4 februari 2019 (ändrat) On 2019-02-01 at 09:11, Michael Hansson sa: On 2019-02-01 at 09:11, Michael Hansson sa: Nu är allt beställt bara och vänta på att tomten ska komma nu Ändrat 4 februari 2019 av Hella42 2 Citera
Hella42 Postat 7 februari 2019 Författare Postat 7 februari 2019 (ändrat) Funderar på fisk i karet . Tror ni dessa 3 kirurger går ? Ändrat 7 februari 2019 av Hella42 Citera
Hella42 Postat 7 februari 2019 Författare Postat 7 februari 2019 (ändrat) Hm jag fattar inte hur man lägger in flera bilder åt gången? Dom andra två är vitbröstad kirurg och en mörk storlek som den gula Ändrat 7 februari 2019 av Hella42 1 Citera
Hella42 Postat 1 mars 2019 Författare Postat 1 mars 2019 Karet är hemma Blod svett och nöstan tårar så är bönken klar grymt ! Bara resten kvar 2 Citera
Hella42 Postat 7 mars 2019 Författare Postat 7 mars 2019 Äntligen på plats nu ska det bara få snurra på ett tag 2 Citera
Hella42 Postat 17 mars 2019 Författare Postat 17 mars 2019 Bubbelkingen gör sitt jobb. Tvättyst och jag är supernöjd ! Belysningen gör åxå sitt jobb, nu börjar brunalger komma. Bra då kommer det igång mer och mer . Dag 11 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.