Kimozabe Postat 11 mars 2019 Postat 11 mars 2019 Taggar dig @Lasse Tja, hur vet jag när min oxidator behöver fyllas på med nytt? Jag provade att lyfta ut den orange ”klämman” man drar igenom behållaren och då märker jag att plastbehållaren vill flyta upp. Jag har väl kört sen i julas med 2 katalysatorer. Mvh Kim Citera
KennethN Postat 11 mars 2019 Postat 11 mars 2019 Du har modell W, visst? Så länge den står stabilt på sin plats så finns det väteperoxid kvar. När det är slut så är lyftkraften tillräcklig för att lyfta även krukan från botten. Citera
Kimozabe Postat 11 mars 2019 Författare Postat 11 mars 2019 1 timme sedan, KennethN sa: Du har modell W, visst? Så länge den står stabilt på sin plats så finns det väteperoxid kvar. När det är slut så är lyftkraften tillräcklig för att lyfta även krukan från botten. Stämmer. Ahhh, så det är så pass kraftig lyftkraft. Men då har jag ju kvar Tack för hjälpen. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.